LOS ANGELES
















Efter åtta långa timmar i bil var vi äntligen framme i stjärnornas stad, Los Angeles!
Man kan väl säga att staden lever upp till de förväntningarna man hade, a lot. Överallt såg man vältränade men också opererade kroppar. Glitter och glamour på de allra finaste platserna men fattigdom och uteliggare på resten utav L.As gator. Ganska sorgligt. Men som turist gjorde vi mycket fantastika saker! Vi gjorde ett försök till att gå på stan men det var så oerhört varmt.. så vi njöt på stranden istället. Där jag också blev attackerad av en Stingray (stingrocka), ni vet en sån som han krokodilskötaren dog av? Snacka om att jag blev rädd. Min tå gick nästan av.. men mycket riktigt så kom det en lifeguard och räddade mig, precis som på film. Häftigt. Och jag överlevde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0