First day


Go' kväll
Årets första dag har varit väldigt slapp. Hängt i soffan. Inte gjort ett skit om jag ska vara ärlig. Skönt. Nu börjar det dra ihop sig, på fredag "flyttar" jag till Åre. Jag vet inte om man kan kalla det flytta.. Längre resa kanske låter bättre? Stannar tills första maj i alla fall. Minst.
Det bästa med att ha tagit studenten är att man är FRI! Den känslan är så sjuk. Jag kan göra vad jag vill. VAD JAG VILL. Eller ja, för det mesta behöver man ju pengar men fatta grejen liksom.
Klockan är 00.51 och jag är inte alls trött. Därav mitt skrivande. Vet inte vad jag ska skriva egentligen. Något smart kanske. Men vad är smart?

Får fundera ut något till en annan dag
Godnatt på't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0