Uups..


Jaha. Händelserik dag utanför backen. Eftersom vädret inte är det bästa idag så bestämde vi oss för att städa hela stugan och tvätta. Så det har vi ägnat oss åt idag. Allt har gått perfekt tills precis nu. Vi har ingen egen tvättmaskin så vi lånar av en kompis som bor ca. 1km från oss. När vi (Oskar!!) ska backa ut så glider bilen rakt ner i diket. Vi förstökte med allt vi kunde men nej, den sitter fast. Och smarta som vi är så har vi ju lämnat potatis på spisen. Vi hade ju räknat med att vara borta i max 15min. I alla fall, så ringer Oskar en kompis som bor i närheten. Hon kommer och kör hem mig så jag kan ställa av potatisen och sedan åker hon tillbaka till Oskar för att dra upp bilen med hjälp av lina. Ja, jag sitter här hemma nu och väntar på att Oskar ska komma hem. Undra hur det går för dom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0