Förlåt...

Hej....?
Antar att jag inte har några bloggläsare kvar :(
Men för er som läser (enligt min statistik så är det en person och det är Oskar, haha love u babe) så ska jag börja blogga nu som vanligt. Jag har en massa ideer angående outfits och sånt där, som min blogg kommer innehålla. Så ni som förväntar er något annat, sorry. Men jag tycker det är så himla kul med fashion och sånt där så min blogg kommer handla om det. Kommer liksom inte skriva varje dag om vad jag gör/gjort/ska göra. Typ: Hej idag åt jag en banan till frukost, hejdå!  Nä, ointressant tycker jag. Men kommer självklart skriva om en del saker i mitt liv, spännande saker! Har en hel del planer nämligen..... hehe, får se vilket äventyr det blir. Men jaja, vi hös imorgon med en massa bilder osv. HEJ PÅ'T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0