Goodbye


Hey ya'll!
Kom precis hem från jobbet. Imorse åkte familjen hem igen... så tråkigt!! Jag har verkligen haft en awesome vecka tillsammans med mina nära och kära. Trots det tråkiga vädret och att mamma skadade knät andra dagen (hon kunde inte åka mer på hela veckan) så har det varit så himla kul att ha dom här. Jag måste ju erkänna att man blev lite smått bortskämd eftersom man blev serverad middag varje dag.. Jag och Oskar skulle handla efter jobbet men väl inne i affären var allt så sjukt jobbigt? Haha, vad skulle vi handla? Vad ska vi göra för mat? Ingen insperation eller ork! Men den ska väl komma tillbaka snart. Eller, den måste! Anyways.. Jag älskar min familj mest av allt!

Så, vad händer i veckan då? Det blir en del jobb, möjligtvis bio på tisdag med bästa tjejerna! Men höjdpunkten är nog Veronica Maggio som kommer hit på torsdag. WOOOOHO! PaRTY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0