Vilken dag, vilken dag...


Hello world! Detta är faktiskt Oskar som skriver. Detta är en stor dag! Varför tänker ni? Jo, därför att detta är första gången jag gör ett blogginlägg!
Ni tror säkert att livet uppe i Åre är en dans på vackert puder och ett liv i överflödig spänning... FEL! Idag är en dag av sorg och förtvivlan, åtminstone för min del.
Jag och min gode vän Sacki startade dagen med att åka bräda, men den slutade snabbt där pga storm, plusgrader, överbefolkning och bristande entusiasm. Dessutom krånglar min fotled och min axel knakar likt Stesse gnisslar tänder på natten.
Jag är less på begränsande skador, regn, plusgrader, tristess, GossipGirl, dåliga Xbox-spel, begränsat internet, bensin för 15,38, dyrt godis och dålig snö! Åre, vad händer?!
Lärdom: Njut av fint väder. Var glad för att du får vara frisk.

(För er som är intresserade: http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=SE#/watch?v=eBktyyaV9LY <-- Släpptes idag. Ge mig och jag kan vara skadad i en vecka utan problem. Åtminstone i detta vädret).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0