Big plans

 
Hej.
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på sistone, men har varit väldigt sjuk sedan jag kom hem från Grekland! Buhuuuu. MEN, nu är jag mycket bättre! Känner dock att jag behöver en förändring.. kanske färga håret? (Blir dock alltid sån här när jag är uttråkad) Men Oskar tycker att mörkt hår på tjejer är snyggare tydligen... känner lite att jag måste färga mitt hår mörkt nu?! DITT FEL OSKAR! Fast kan ju inte låta bli tanken i alla fall... undra om jag skulle vara kick-ass-snygg eller bara snygg? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag funderar på att färga håret blont! Vi kan göra det samtidigt!! ;) förresten, så sjuuuuukt fina bakbilder! <3

2012-09-24 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0