Båda fötterna på jorden



Hmm... mycket har hänt sedan jag bakade morotsbröd (ber om ursäkt för den låga uppdateringen). MEN, jag har en glad nyhet att berätta och det är att jag äntligen fått ett jobb! Jag börjar på måndag, yey! Jag är så spänd och otroligt glad för att det löste sig så fort. Gått utan jobb i en månad nu snart. Det har faktistk varit en tuff månad måste jag säga, jag njuter inte alls av att vara så kallad "ledig", eller arbetslös heter det ju. Nästan varit lite deprimerad. Men NU, nu blir det ändring! Äntligen ett jobb att gå till. Jag har faktiskt saknat att jobba med gamla människor. Detta trodde jag aldrig att jag skulle skriva men det är sant! Ni som känner mig vet ju att mina planer på att jobba inom vården var ungeför noll för två år sedan och nu älskar jag det. Har även anmält mig till högskoleprovet och ber till gud att jag klarar det!  Går allt som det ska börjar jag plugga till sjuksköterska till hösten. Är så taggad på det!! :) Det var allt för den här gången. På återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0