First of the year


Idag är det första April! Tänkte egentligen lägga upp nåt här i stil med "idag bröt jag benet" men kom på att jag inte skulle orka med alla samtal från en orolig mamma. :) Men istället kan jag ju dela med mig av ett annat skämt jag och Sacki drog för våran chef idag. Hahahahaha.. Förlåt, måste bara skratta av mig lite först. Haha!!! Okej. Vi var på väg hem från en stuga vi städat då vi kommer på att vi måste ju lura chefen! Sacki ringer upp henne och säger följande: "Aa tjena, asså det går åt helvete alltihop.. Det var några vinfläckar i taket på toaletten så Oskar skulle tvätta bort dom. Men han var tvungen att ställa sig på toan för han kunde inte nå upp och då gick hela....(asgarv) toaletten sönder!!" Hahah, asså jag förstår om det inte låter kul i era öron men det var så himla kul. Chefen blev väldigt orolig till en början men sen fattade hon när Sacki började asgarva... Haha, kul man kan ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0