My heart is full of snow


Helt sjukt vilken dag! Enligt min Myskistar-app har jag förbränt 900 kalorier idag. Hade jag haft en påse chips hemma hade jag lätt förtjänat den. Anyways, idag var det puder!! Det har öst ner en massa snö inatt och nu fortsätter det att snöa. Men okej, jag vet att det finns bättre puder i världen men för att vara Sverige så var det bra med snö idag. Inte direkt så det går upp till midjan när man åker men ja, ni fattar. Vi hängde för det mesta i VM6an för där var solen! Det känns att det är April nu då solen är riktigt varm, cozyyyy..

MEN nu till den största händelsen för dagen. Jag fick träffa min kära Sofia som är här över påsklovet! Saknat henne så mycket.. Vi ska ha dejt i backen snart. Hamburgare ftw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0