Favorites


Woaaahh!! Mina ben... Kan inte komma ihåg senast jag vilade? Men varför vila när man bor i Åre! Det kan jag göra hemma i Mullsjö. På tal om hemma.. Jag vill inte åka hem i Maj. Vill typ stanna längre? Över sommaren typ. Finns ju sjukt mycket att göra här då. Folk som bor i Åre säger att vintersäsongen bara är en bonus då de egentligen bor här för att åka Downhill på sommaren. Något man ska testa kanske? Något annat jag vill testa är zipline och snöskoter! Vi ska försöka boka in det snart. Göttttttttt, men nu ska jag dra till Lokalen för lite skejt och biljard pusshejjj

 

 


Kommentarer
Postat av: anetthe

Dom röda stolarna vill jag testa!! Vad är zipline?

Kramar

2012-03-04 @ 22:48:12
Postat av: Marrebarre

Jag vill också stanna i sommar!!

2012-03-05 @ 22:57:52
URL: http://hejmarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0