Healthy life


Tja! Tänkte berätta lite snabbt om min dag igår.
Vi anlände till Sundsvall ca.14.03 och då gick jag och Oskar på stan eftersom Mattias slutade inte jobba förens vid 17.00. Jag shoppade lite, kan visa upp vid ett senare tillfälle. När Mattias slutat så drog vi och handlade mat som vi tillagade någon timme senare. Eftersom vi alla för tillfället inte äter kolhydrater blev det kött och sallad. SÅ GOTT!! Man behöver inget potatis till! (Förlåt Oskars pappa)... Efter middagen blev det bio! Hunger Games. Mitt betyg är 4/5, slutet kunde varit bättre.. Och vissa kameravinklar var sådär. Annars var den bra. Och juste, hon bredvid hade sett filmen innan och berättade allt för sin kompis, och alla andra inom en meters radie.

.

image description

image description

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser mycket gott o trevligt ut, hälsa alla o ha det gott!!

2012-04-14 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0