It's over


Jaha, hur ska man börja detta inlägg då?
Åker hem på lördag. Det betyder att det är dags att börja packa ihop. Jag är både ledsen och glad. Mycket blandade känslor. Det ska verkligen bli skönt att komma hem då pengarna är slut, maten uppäten, batteriet i kameran dött, snön smälter, alla nya vänner åker tillbaka till sina hem lite överallt i Sverige och musklerna är totalt utslitna. Men jag vet att när jag varit hemma en vecka så kommer abstinensen.. Vart ska jag åka Snowboard någonstans? Kommer väl ta på mig understället bara för att få känna den där sunkiga lukten som påminner mig om Afterski. Kanske kan man köpa flera liter glass och hälla ut på gräsmattan och shredda på? Eller så kan man ju ta den enkla vägen och köpa en Longboard. Det är ju ganska likt Snowboard i alla fall. Som ni förstår har jag haft the time of my life här uppe. Det är verkligen inget jag ångrar och jag kommer leva på detta länge nu! FAST, jag planerar redan in nya äventyr.. Men först hem och jobba. Juste, om någon har ett jobb över till mig så tar jag tacksamt emot det. :)
Jag hoppas ni kära läsare fortsätter att läsa min blogg trots att jag kommer befinna mig i lilla Mullsjö där äventyren kanske inte är lika stora som här. Men jag ska allt hitta på nåt! Detta kanske blir mitt sista inlägg (haha, vad sorgligt det lät.....), för vi ska packa ner datorn snart. Kanske hinner med ett inlägg imorgon! Men tills dess.. Vi ses igen.

XOXO
Eran stessmeister


Kommentarer
Postat av: Anetthe

Ska bli så kul när du kommer hem!!!!

2012-04-25 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0