Boots


Då har jag beställt nya boots! Inget som vart planerat direkt utan blev ett måste-köp. Har såna problem med min högra fot på grund av mina nuvarande boots, vilket suger då vi bara varit här i två veckor. Men dessa boots jag köpt ska tydligen vara bra! Dessutom fick jag dom på rea. Ordinarie pris 2600, jag fick dom för 1700. Så jag är ändå nöjd! Och inte nog med det så har jag haft mina boots i fem säsonger tror jag. Dags att skaffa nya ändå! Hoppas verkligen dessa är bättre för mina fötter.. Som förövrigt är breda och snea. Wish me the best!

Btw, hört att det inte går kommentera mina inlägg längre? Kanske är för att jag börjat blogga från min iPad. Ska försöka fixa detta! Vill ju ha kommentarer :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0