Life is good

 

Walla hey!
Vilken helt underbar första dag på jobbet :):)! Det känns hur bra som helst och alla som jobbar där är klockrena. Trivs redan sjukt bra. Men jag tänkte att jag skulle berätta lite om dagen.

Både jag och Oskar har fått jobb på samma ställe vilket är lovely! Eftersom vi bara har en bil. Vi jobbar även samma dagar och tider. Hur som helst så började vi klockan nio idag. När vi kom till jobbet och träffade chefen berättade hon att det hade skett lite ändringar för dagen. Vi skulle städa två stugor som skulle checka ut klockan tio men dom hade fått lovat att stanna längre, vilket våran chef inte visste om så hon var lite småarg eftersom det betyder att vi inte skulle ha något jobb att göra idag vilket vi var lovade. Men chefen är hur bra som helst så hon skickade mig, Oskar och en tjej vid namn Em in till Åre för att åka runt och kolla vart alla stugor som vi ska städa ligger. Så vi åkte iväg med en minibuss på en liten guide. Haha. Och jag måste säga att det finns en del fina stugor här uppe!!! Helt otroligt. Ser fram emot att få gå in och städa i dom. Hehe :-)
Anyways, när vi kom tillbaka till hotellet så var klockan bara elva och det fanns inget mer att se. Så vi fick gå hem. Fast chefen skrev upp att vi jobbat till 15.00 eftersom hon skrivit upp oss att jobba idag. Riktigt snällt!!

Det finns ytterligare bra saker med detta jobbet! Eftersom vi är personal på Continental Inn så får vi tillgång till gym, bad, bastu och hyra gratis skidor! Men det bästa är att hotellet annordnar skoterturer (vilket är ganska dyrt att åka på) och vi kan få personalrabatt om vi vill åka någon dag! Jag och Oskar har pratat om att åka på en skotertur så detta erbjudande kom ju väldigt lägligt!!

 

Kram från en mycket nöjd tjej

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0