White lace dress

 

image description

 


Kommentarer
Postat av: Linn på Me Style

Hej.

jag heter Linn och har en välbesökt mode- och skönhetsblogg.



Jag har ett populärt inslag på min blogg som heter "veckans snyggaste outfit". Där större och mindre bloggare varje vecka visar upp sin outfit samt svarar på frågor om sin stil.

Man får ett helt inlägg tillägnat sig och sin blogg (plus en fet länk till sin blogg!) dessutom länkar jag till inlägget på Mestyle.se:s facebooksida.



Alla som är med i veckans snyggaste outfit är handplockade av mig ch jag undrar nu om du vill vara med då jag inspireras av din stil.



Hör av dig om det låter intressant!



psst. här kan du se tidigare inslag i veckans snyggaste outfit: http://mestyle.se/category/-veckans-snyggaste-outfit.html



Bästa hälsningar

Linn Nyrvik,

bloggare, ägare och grundare av Mestyle

www.mestyle.se

[email protected]

2012-05-16 @ 21:55:48
URL: http://www.mestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0