JAG VANN!!

 
OKEJ. HEJ ALLA!
Jag har något STORT ATT BERÄTTA. Minns ni Jordan-tävlingen jag var med i? ..
 
..JAG VANN!!!
Alltså, hur sjukt är det inte? JAG, Stephanie, vann!
Fick ett samtal idag, och aahhh kan inte fatta det!! Jag har vunnit en Kamera PLUS att jag ska få designa nästa Jordan-collection av tandborstar! HAhahaha.. ÅH! SÅ KUL. Jag är så hyper just nu, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill bara tacka till alla som röstade på mig så jag kom till final!! Där blev jag utvald av en jury till vinnare! WOHOO!! Ska fira ikväll :D
PUSS PÅ ER ALLA MINA ÄLSKLINGAR

Kommentarer
Postat av: Marika

Va!! Shit va sjukt!! :D. Grattis! Lätt att jag ska köpa tandborstar då!!!! :D :D

2012-09-28 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0