5 saker du inte visste om mig

-  Jag ÄLSKAR pepperonis, såna där man har på kebabpizza. Brukar köpa en burk på ICA och äta som snacks... så gott!!!
 
- Min största dröm (som jag aldrig pratar om) är att bli skådespelare. Jag lever i hopp om att jag snart ska bli upptäckt och kommer få spela in storfilmer i Hollywood. Jag är säker på att det kommer ske.
 
- Jag är en expert på att dagdrömma. Jag gör det JÄMT. Den brukar oftast handla om att jag är ett snowboardproffs och lever livet i alperna någonstans.
 
- Det tog mig 3-4 år efter att vi krockat med älg, för mig att våga köra i mörker ensam. Jag är fortfarande väldigt uppmärksam. Kollar nästan mer på kanterna än på själva vägen.. inte så bra det kanske.
 
- Jag vill ha en snöskoter. Hur mycket som helst.
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0