Q&A


 

I år har du:

Lärt känna en ny vän: Nej, inte än.

Fått ditt hjärta krossat: Nej!

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3.

Har du några husdjur?: Aa, en katt som heter Kizzen.

Vill du ändra ditt namn: Det skulle jag aldrig göra!

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Bodde i Åre. Åkte snowboard och åt god mat i backen med min man.

Vilken tid vaknade du idag: 06.04...

Någonting som du längtar till: Flytta till egen lägenhet, resa och åka snowboard.

Vad lyssnar du på just nu: Katten som slickar sig på tassen

 

Om dig:

Hårfärg: Blondie

Långt eller kort hår: Långt

Längd: 1,78 cm

Piercings: Öronen

Tattoos: Ingen än. Men snart så..

 

Just nu:

Äter du: Ingenting

Dricker du: Vatten

Är du på väg att: Ta en powernap så jag orkar ha snowboardlektion ikväll..

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: JA!

Vill du gifta dig: Jaaaaaaa

Karriär i åtanke: Skådespelare :)

 

Tror du på:

Mirakel: Jadå

Kärlek vid första ögonkastet: Hm, aaa

Himlen: Typ. Fast jag tror inte att man hoppar runt på en massa moln utan att det är mer som att vara på Jorden, fast utan det onda. Och allt är vackert. Typ som på Pandorra i filmen Avatar. Så tror jag att himlen ser ut.

Änglar: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0