Ni är bäst!



Hej bloggen! 
Vilken bra helg jag haft. I fredags kväll kom Carro till mig och då gjorde vi varma mackor och bara satt och pratade. På lördagsmorgonen anslöt sig även Sandra för lite champagnefrukost! Vi åt en stor och kanske lite onyttig frukost :)... Sedan åkte vi till konserthuset där det var bröllopsmässa. Så mycket fint det fanns! Samlade på mig en hel del inspiration. På kvällen drog vi ut och käkade tapas på Athena. Rekommenderar alla att äta där om ni besöker Göteborg! Ligger vid Heden. All tapas kostar liksom 30kr/st, billigt tycker jag! Efter maten gick vi till Hard Rock, där dansade vi KONSTANT från kl.22 till 02.15, alltså utan paus. Fötterna var lagom trötta efter det och idag har jag träningsvärk överallt :) 
Idag sov vi länge och sen tog vi en tur på stan och käkade lunch på Condecco. Bra helg med andra ord! Nu ska jag sova för imorgon ska det sökas jobb! Godnatt på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0